Sobota z cytatami (odc.123)

kwietnia 30, 2016


Zapraszam na kolejny sobotni odcinek cytatów.
Dzisiaj m.in.cytat z westernu w reżyserii Sergio Leone „Dobry, zły i brzydki”, słynnego serialu „Breaking Bad” oraz dramatu biograficznego „Motyl i skafander”

Lampart (1963, reż. Luchino Visconti)
Jeśli chcemy, aby coś pozostało takie, jakie jest, to coś będzie musiało ulec zmianie.

Dobry, zły i brzydki (1966, reż. Sergio Leone)
Jeśli pracujesz aby przeżyć, dlaczego zabijasz się pracując?

Skryta namiętność (1993, reż. Tony Bill)
Zamierzam zakochać się w tobie. Nie musisz tego odwzajemnić. Zamierzam oddać ci moje serce.

Duża ryba (2003, reż. Tim Burton)
Istnieją pewne ryby, których nie można złowić. Nie dlatego, że są one szybsze i silniejsze od innych ryb, one po prostu mają w sobie coś unikalnego.

Motyl i skafander (2007, reż. Julian Schnabel)
Jak żeglarz patrzy na znikający brzeg, tak ja mogę obserwować jak znika moja przeszłość, zredukowana do popiołu pamięci.

Breaking Bad (2008-2013)
Wyraźnie widzę, że nie wiesz z kim rozmawiasz, więc pozwól, że dam ci wskazówkę. Nie jestem w niebezpieczeństwie, Skyler. Jestem zagrożeniem. Facet otwiera swoje drzwi i dostaje kulkę, a ty myślisz, że to o mnie? Nie! Ja jestem tym, który puka!

Operacja Argo (2013, reż. Ben Affleck)
Odwaga to nie życie bez strachu. Odwaga to bycie śmiertelnie przerażonym i robienie i tak tego co trzeba.

The Knick (2014-)
Nie ma sensu wytykanie wszystkich moich błędów. Poza tym, Bóg już je widział.

45 lat (2015, reż, Andrew Haigh)
It's funny how you forget the things in life that make you happy.

Joy (2015, reż. David O. Russell)
Gdy się ukrywasz jesteś bezpieczny, ponieważ ludzie nie mogą cię zobaczyć, ale zabawną rzeczą w ukrywaniu się jest to, że pozostajesz w ukryciu nawet przed samym sobą.

Zobacz poprzednie odcinki

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images