Sobota z cytatami (odc.128)

czerwca 04, 2016


Nadeszła kolejna sobota więc jak zwykle zapraszam na kolejny odcinek cytatów.
Dzisiaj m.in. cytat z filmu biograficznego „Steve Jobs” z główną rolą Michaela Fassbendera, słynnego serialu „Gra o tron” oraz dramatu muzycznego w reżyserii braci Coen „Inside Llewyn Davis”

Pulp Fiction (1994, reż. Quentin Tarantino)
Jeśli moje odpowiedzi cię przerażają, to powinieneś przestać zadawać przerażające pytania.

Samotny mężczyzna (2009, reż. Tom Ford)
Kilka razy w życiu miałem chwile absolutnej jasności, gdy przez kilka krótkich sekund cisza zagłuszała hałas i mogłem czuć zamiast myśleć. I wszystko wydawało się takie ostre. A świat wydawał się równie świeży, jak gdyby wszystko dopiero co powstawało. Nie potrafię sprawić, aby takie chwile trwały. Starałem się je zatrzymywać, ale one nikną, tak jak wszystko inne. Żyłem dla tych chwil. One popychają mnie z powrotem ku teraźniejszości i zdaję sobie sprawę z tego, że wszystko jest dokładnie takie, jakie być powinno.

Gra o tron (2011-)
Ooo, jestem potworem. Może powinieneś zatem wyrażać się do mnie nieco delikatniej. Potwory są niebezpieczne, natomiast królowie padają obecnie jak muchy.

Inside Llewyn Davis (2013, reż. Ethan Coen, Joel Coen)
Jeśli to nigdy nie było nowe, ale i się nie zestarzeje, to jest to piosenka ludowa.

Czas na miłość (2013, reż. Richard Curtis)
Po prostu staram się przeżywać każdy dzień tak, jakbym celowo powrócił akurat do tego jednego dnia, aby cieszyć się nim, jakby to był ostatni dzień w moim jakże niecodziennym codziennym życiu.

Orange Is the New Black (2013-)
Dlaczego ktoś chciałby zrezygnować z bycia mężczyzną? To jak wygrać na loterii i oddać bilet z powrotem.

Trans (2013, reż. Danny Boyle
Aby być sobą, trzeba nieustannie pamiętać kim się jest.

Upadek (2013-)
Nikt nie wie, co dzieje się w umysłach i życiu innych ludzi, a życie byłoby nieznośne, gdyby było inaczej.

Steve Jobs (2015, reż. Danny Boyle)
Muzycy grają na swoich instrumentach. Ja gram na orkiestrze.

Dziewczyna z portretu (2015, reż. Tom Hooper)
Kocham cię, ponieważ jesteś jedyną osobą, która sprawia, że mam sens. I czyni mnie możliwym.
Zobacz poprzednie odcinki


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images