Sobota z cytatami (odc.190)

sierpnia 26, 2017

Zapraszam na kolejną dawkę sobotnich cytatów.
Dzisiaj m.in. cytat z dzieła Xaviera Dolana „Mama”, nowego odświeżonego kultowego serialu „Twin Peaks” oraz włoskiego komediodramatu „Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie”

Gra o tron (2011-2018)
Bardziej ufam oczom uczciwego człowieka niż temu, co każdy wie.

Mama (2014, reż. Xavier Dolan)
Może, pewnego dnia, nie będziesz już mnie kochać. To prawda. To się zdarza. Ja... Ja zawsze będę przy tobie. Jesteś moim priorytetem.

Zniknięcie Eleanor Rigby: Oni (2014, reż. Ned Benson)
Ustrzelenie gwiazdy trwa zaledwie sekundę, ale... czy nie jesteś zadowolony s tego, że mogłeś w końcu to zobaczyć?

Wiek Adaline (2015, reż. Lee Toland Krieger)
Mieć wspólna przyszłość, wspólnie się zestarzeć. Bez tego miłość jedynie łamie serca.

High-Rise (2015, reż. Ben Wheatley)
Powiem ci coś, Toby. Gdy byłem w twoim wieku, zawsze byłem czymś pokryty. Błotem. Dżemem. Porażką. Mój ojciec nie lubił brudu. Ani rzeczywistości.

Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie (2016, reż. Paolo Genovese)
Eva, skąd się wie, czy się kogoś kocha? Czemu mnie pytasz? Bo się o tym uczysz. Powiem ci tak. Jeśli gadasz z nią 30 minut dziennie, to się kochacie. A co jeśli gadany 60 minut? To tym bardziej

Śmietanka towarzyska (2016, reż.Woody Allen)
W życiu czas jest wszystkim. Najpoważniejszym błędem, jakiego można się dopuścić robiąc interesy to być niedojrzałym.

Dziewczyna z pociągu (2016, reż. Tate Taylor)
Kłamstwo jest jak wyruszenie w podróż. To jak posiadanie sekretu. To jak dotykanie siebie, o którym nie wiem nikt poza tobą.

Twin Peaks (2017-)
Jesteśmy jak marzyciel, który marzy i żyje w marzeniu.

Mindhunter (2017-)
Jak możemy poradzić sobie z wariatem, jeśli nie wiemy jak myśli wariat?

tłumaczenie: Agata
Zobacz poprzednie odcinki



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images