15 najciekawszych tekstów Barneya Stinsona.

lipca 29, 2014


Facet, który zawstydza wszystkich singlów, miłośnik drogich garniturów, cygar, szkockiej i kobiet poniżej 30. roku życia. Gra go Neil Patrick Harris.w serialu "Jak poznałem waszą matkę. Oto 15 najciekawszych tekstów Barneya Stinsona!




1. Dziewczyna jest jak grypa – kilka dni w łóżku i po kłopocie. Piąteczka!



2. Garnitury są pełne radości. Dla mnie to ekscentryczne odpowiedniki dziecięcego uśmiechu.



3. Kiedy ja się smucę – przestaję się smucić i wtedy jestem niesamowity.



4. Każdy chłopiec chciałby się przespać z panią doktor, albo z panią adwokat, ale z sekretarkami też ktoś musi sypiać.



5. Są przy mnie w lepszych i gorszych chwilach… Chwila, Barney nie miewa gorszych chwil. Piąteczka!



6. Wyzywam cię na olimpiadę w podrywaniu dziewczyn! 26 dyscyplin rozegramy w ciągu w 11 tygodni, wyjedziemy do neutralnego miasta, gdzie panel niezależnych sędziów…



7. Żyjemy w kraju, w którym krzyk jest jednym z narzędzi motywacyjnych, podobnie jak talony świąteczne, czy napastowanie seksualne. Tak się teraz robi interesy. Ona jest łatwowierna, a ja się nudzę. Jesteśmy dla siebie stworzeni.



8. Pije się po to, by robić rzeczy, których nie zrobiłoby się na trzeźwo.



9. Etap pierwszy startu w maratonie: biegniesz. Nie ma etapu drugiego.



10. Padacie ofiarą efektu cheerleaderki, polega on na ty, że grupa kobiet wydaje się niezła, ale tylko jako grupa. Cheerleaderki wydają się ładne w grupie, ale oddzielnie są brzydkie jak psy pociągowe. O to i efektu cheerleaderki. Znany również jako paradoks druhen lub to co w latach 90. znano, jako spisek Spice Girl. Były przerażające.



11. Mnóstwo kobiet uważa architektów za niezłe ciacha, pomyśl tylko, tworzysz coś z niczego, jestes jak Bóg. Nie ma nikogo seksowniejszego niż Bóg!



12. Jeśli przytrafiła ci się szalona historia – byłem tam. Takie są prawa wszechświata.



13. Ona jest łatwowierna, a ja się nudzę. Jesteśmy dla siebie stworzeni.



14. Trudno być moim przyjacielem, bo jestem taki wspaniały.



15.  Czasami znajdujemy nie to, czego szukamy. Choć nie odszukałem tajemniczej dziewczyny... dowiedziałem się czegoś ważnego o sobie samym... Jestem niesamowity.


Zobacz:
\
40 najlepszych tekstów Dona Drapera.

30 najciekawszych tekstów Dr House'a.





You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images