30 najciekawszych tekstów Dr House'a.

lipca 20, 2014


Serial "Dr House" przez ostatnie lata był jedną z najpopularniejszych telewizyjnych produkcji. Główny bohater serii podbił serca widzów, mimo że na pewno nie można określić go mianem sympatycznego. Jest cynicznym, lecz zarazem błyskotliwy i przenikliwym diagnostą, cieszący się opinią szaleńca medycyny.  Zapraszam do przypomnienia sobie trzydziestu najciekawszych tekstów Dr House'a!



1. Potrafię dochować tajemnicy. Nikomu nie powiedziałem, że Wilson nadal moczy się w nocy

2. Zostaliśmy lekarzami po to, aby walczyć z chorobami. Leczenie pacjentów czyni z nas nieszczęśliwych lekarzy.

3. House do Wilsona: Chwileczkę, nie chodzi tu tylko o seks. Podoba ci się jej osobowość. Lubisz to, że nie zwraca uwagi na innych i nie obawia się konsekwencji. Lubisz, kiedy kogoś upokarza, jeśli to przynosi korzyści... Mój Boże! Ty sypiasz ze mną!

4. W każdej minucie, gdy nie darzymy się miłością, zaczyna płakać kolejny szczeniak.

5. Cameron : "Mamy krwawienie z odbytu: House: "Wszyscy?"



6. Co sprawiło, ze facet zaczął się ślinić? Chase, czy miałeś na sobie swoje krótkie szorty?

7. Lubię swoją nogę. Mam ją od kiedy pamiętam.

8. Eutanazja. Powiedzmy prawdę - wszyscy to robią.

9. Następnym razem wyślę Foremana. Starsi ludzie boją się czarnych.

10. Podstawowa prawda o ludziach jest taka że wszyscy kłamią, jedyna zmienna to to w jakiej sprawie.
 \


11. Wilson: Wiesz, w niektórych kulturach szpiegowanie przyjaciół uchodzi za niegrzeczne. Oczywiście po szwedzku słowo 'przyjaciel' może być również tłumaczone jako: 'kulejący idiota'.

12. \Przestań mnie wielbić i zajmij się własnym dennym życiem.

13. Co jeszcze cię podnieca? Narkotyki? Przypadkowy seks? Ostry seks? Przypadkowy, ostry seks? Jestem lekarzem, powinienem to wiedzieć.

14. Hej, mam prawo być chamski w stosunku do ludzi, z którymi nie spałem. Jestem szlachetny.

15. Ci którzy mnie znają uważają mnie za drania i dupka, ci którzy nie, widzą kalekę, i za takiego mnie uważają. Tylko samolubny drań by tego nie wykorzystał!



16. To moja nowa laska. Wyszczupla mnie, bo jest pionowa.

17. Niech Willson z nim pogada. Zabija na prawo i lewo, a nikt go nie pozywa.

18. To nieprawda, że miłość od nienawiści dzieli cienka granica. Dzieli je mur chiński z basztami i wartownikami co 5 metrów.

19. Moim zdaniem doktor Sebastian Charles to kretyn! Tak możecie mnie zacytować... moje nazwisko: C-U-D-D-Y.

20. Bóg ma dobrze, bo nie kuleje.



21. Jeśli do trzech godzin się nie zaszczepisz, będę musiał znaleźć innego murzyna.

22. Następnym razem jak chcesz zwrócić moją uwagę, włóż coś fajnego. Biodrówki są sexy.

23. Dr Wilson: "Nawet ja cię nie lubię". Dr House: "Wiesz, słowa mogą ranić".

24. Dr Cuddy: "Chcę, byś nosił lekarski fartuch". Dr House: "Chcę przez dwa dni uprawiać wyuzdany seks z laską młodszą od ciebie. Dwa razy młodszą".

25. House: "Ma pani pasożyta" Pacjentka: "Ale jak to możliwe? Tasiemiec? Czy to da się leczyć?" House: "Owszem ale tylko przez pierwszy miesiąc później usuwanie jest nielegalne" Pacjentka: "Ale jak to możliwe?" House: "Wie pani, większość ludzi przywiązuje się do swoich pasożytów. Karmi je, ubiera, a później pozwala bawić się z innymi pasożytami"


26. Dr House: "Czy wykonywanie autopsji na żywej osobie jest wciąż nielegalne?" Dr Cuddy: "Naćpałeś się?" Dr House: "Jeśli jest wtorek to mam kaca". Dr Cuddy: "Jest środa".

27. Istnieje tylko jeden sposób, aby to udowodnić. Należy wstrzyknąć szczurowi jej krew, poczekać chwilę, aż zacznie wariować i poważnie da ci do wiwatu. W międzyczasie pozwolisz, że zejdę na dół, aby sterroryzować przestraszoną, umierającą nastolatkę, żeby załamała się jeszcze bardziej.

28. Rodzice są wściekli, ponieważ ich dziecko umiera. To zrozumiałe. Jeśli dzieciak nie umrze, nie będą mieli czym się martwić.

29. Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.

30. Mam pytanie, czy „na wpół martwy” może służyć za wymówkę braku poczucia humoru?

Zobacz:
40 najlepszych tekstów Dona Drapera

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images