15 najlepszych tekstów Jacka Sparrowa.

września 19, 2014


Grany przez Johna Deppa, Jack Sparrow to najsłynniejszy fikcyjny pirat znany z serii filmów. Potrafi być zdradliwy i niebezpieczny, ale z licznych opresji wychodzi cało dzięki sprytowi i próbom negocjacji, częściej niż przez użycie broni czy siły. Za wszelką cenę stara się unikać niebezpiecznych sytuacji i walczy tylko w razie konieczności.

Zapraszam do zestawienia piętnastu najlepszych tekstów Jacka Sparrowa!


1. Jestem nieuczciwy i uczciwie możesz liczyć na moją nieuczciwość. Bo uczciwi są nieprzewidywalni.. Zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie.. głupiego.


2. Popłyniemy dokąd zechcemy – bo tym jest właśnie okręt. To nie ster, kap, kadłub, pokład czy żagle. Okręt ich potrzebuje, ale tak naprawdę... okręt Czarna Perła... to... wolność.


3. Z nas dwóch tylko ja nie dopuściłem się zdrady. Więc zaufamy mojemu słowu.


4. Zamknij oczy i pomyśl, że mnie tu nie ma...



5. Musimy walczyć, aby uciec.


6. Czy niczego nie dostrzegasz? A raczej, czy dostrzegasz brak czegoś, co by można było dostrzec?



7. Mątwy... Nie zapominajmy zacni druhowie o naszych zacnych druhach mątwach. Obleśne, ożywione pęta kiełbas. Zagnaj je do kufla, a natychmiast wyżrą się nawzajem. To takie ludzkie, prawda? Albo takie rybie. Możemy się tu zamknąć z prowiantem i bronią, w miesiąc zostanie z nas połowa. Co jest raczej ponurą perspektywą lub też, jak mój uczony przedmówca naiwnie proponował, możemy uwolnić Kalipso i modlić się, by była miłosierna. W co bardzo wątpię. Możemy udawać, że nie jest kobietą której furię gniew piekieł zniweczy? Nie możemy.



8. Świat jest, jaki był. Tyle tylko że coraz w nim mniej.


9. Panie Gibbs, może Pan rzucić moim kapeluszem. (Gibbs rzuca kapeluszem Jacka). A teraz idź i go przynieś.


10. Moje ręce są czyste. W przenośnym sensie.


11. Perspektywa na życie to patrzenie na nie przez pustą butelkę po rumie...


12. Zaiste nie wie, co to rozkosz, kto nigdy nie oddychał słodkim powietrzem Tortugi.


13. Wyglądasz znajomo. Groziłem ci już kiedyś?


14. No cóż. Przyznaję się. Jest moją intencją zarekwirować jeden z tych okrętów, nająć na Tortudze załogę, a potem grabić i łupić, aż padnę na mój piracki pysk!


15. Zapamiętacie ten dzień, jako dzień, w którym omal nie złapaliście kapitana Jacka Sparrowa!


You Might Also Like

2 komentarze

  1. "Możesz zamknąć oczy na to, czego nie chcesz zobaczyć, ale nie możesz zamknąć swego serca na to, czego nie chcesz czuć"
    ___Johnny Depp___

    OdpowiedzUsuń
  2. "Problemem nie jest problem. Problemem jest twoje nastawienie do problemu."

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images