20 najciekawszych tekstów Dextera Morgana.

marca 10, 2015

Od zakończenia serialu o sympatycznym mordercy "Dexter" minęło już sporo czasu, mimo że zakończenie nie spodobało się wszystkim, spokojnie można powiedzieć, że serial osiągnął spory sukces, jak i popularność na całym świecie małego ekranu.Przypomnijmy sobie niektóre teksty Dextera Morgana.


1. Gdybym wierzył w Boga i grzech, trafiłbym stąd prosto do piekła, gdybym wierzył też w piekło.



2. Trzeba tańczyć, jak zagra życie, i mieć nadzieję że robisz to dobrze.


3. Większość ludzi wierzy, że mamy wolną wolę. Że wszyscy sami wybieramy własną ścieżkę. Czasami ta ścieżka jest prosta… a czasami wręcz przeciwnie. Każdy zakręt może zburzyć nasze wyczucie kierunku. Ale to wybory dokonane na rozstajach określają, kim jesteśmy.


4. Dziwne uczucie, że człowiek którego stworzyłeś, psuje wszystko, czego się dotknie; ciekawe, czy tak samo czują się rodzice?



5. Gdybym miał czułe serce, pewnie by mi pękło.



6. Mroczny Pasażer z tym walczy, stara się mnie całego zatrzymać dla siebie. Ale teraz moja kolej, by zdobyć to, co chcę. Poświęcić się mojej rodzinie. I może niedługo, pewnego dnia… Uwolnię się od Mrocznego Pasażera. Początek to wyrwanie się. Czas wolny od mojego starego ja.



7. Niektórych drzwi lepiej nie otwierać, przez otwarte zbyt łatwo jest wyjść drugi raz.



8. Widzę ich ból, nawet potrafię go zrozumieć, nie umiem go tylko odczuć.



9. Wrota duszy są zatrzaśnięte. Ale trzeba je otworzyć. Trzeba się pożegnać, żeby wrócić do tego, co ważne. By zrozumieć, kim jestem i kim muszę być.



10. Zręczny myśliwy potrafi dostrzec prawdziwą zdobycz ale ja poluję inaczej, wolę czekać w zasadzce, mam dobry instynkt, ale wolę się upewnić.



11. Sądziłem, że moja maska chroni mnie przed światem, ale ona widzi prawdę o mnie, nieświadomie zagląda pod moją maskę i wcale nie odwraca oczu.



12. Udaje twardą, żeby nikt nie widział, jaka jest wrażliwa, ja udaję, żeby nikt nie widział mojej niewrażliwości.



13. Jeśli Bóg jest sprawcą cudów, to ciekawe, do czego jest zdolny Szatan? A jeśli nie wierzysz w Boga, to o kim myślisz w takiej chwili?



14. Oczy są oknem duszy, a ból po stracie jej wrotami, póki są zamknięte, jesteś w zawieszeniu, jeśli od nich odejdziesz, zostaną zamknięte na zawsze. Ale gdy je otworzysz, stawisz czoła bólowi.



15. Nie dać się złapać, by móc działać dalej.



16. Rozmyślne odbieranie życia wyłącza cię z grona ludzi, stajesz się obcym, wiecznie poszukującym kogoś bliskiego.



17. Ojciec nauczył mnie ważnej rzeczy – trzeba mieć pewność. Mam. Miami to twój ostatni przystanek. Jeśli Bóg kryje się w szczegółach, jeśli mam w niego wiarę, z pewnością jest przy mnie.



18. Nikt nie jest taki, jakim się wydaje, maska jest konieczna, by przetrwać.



19. Nic nie trwa wiecznie. Morze zawsze przyciągało ludzi. Ale to nie jest dla nas naturalne środowisko. Jest bardzo niebezpieczne. Pływy, prądy, fale, wiatr… Każde z nich niesie własne niebezpieczeństwa. Żadnego z nich nie można ignorować. Ale dobry żeglarz nie walczy z tymi żywiołami. Dobry żeglarz z nimi współpracuje, używa ich na swoją korzyść. A inni, mniej szczęśliwi, mogą zostać skazani na wieczne dryfowanie. Często w kilku kawałkach. On zawsze bezpiecznie dociera do domu.



20. Nigdy nie zrozumiem podejścia ludzi do śmierci. Po co tak się nad nią rozczulają?



Zobacz również:

40 najlepszych tekstów Dona Drapera

30 najciekawszych tekstów Dr House'a

15 najciekawszych tekstów Barneya Stinsona

12 najlepszych tekstów Jokera

15 najlepszych tekstów Jacka Sparrowa

16 najlepszych tekstów Tylera Durdena i Narratora

13 najlepszych tekstów Michaela Corleone




You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images