13 najlepszych tekstów Michaela Corleone.

stycznia 07, 2015



Michael Corleone kultowa postać, niezapomnianej ekranizacji książki Mario Puzo "Ojciec Chrzestny" w reżyserii wybitnego reżysera Francisa Forda Coppoli, odtwórcą tej niezapomnianej roli był sam Al Pacino. Przypomnijmy sobie najlepsze teksty Michaela Corleone z wszystkich części tej wspaniałej produkcji!



"Ojciec Chrzestny"
1. Nazywam się Michael Corleone. Są ludzie, którzy zapłaciliby za tę informację. Ale wtedy pana córka straciłaby ojca…

2. Fredo… Jesteś moim bratem i kocham cię. Ale nigdy więcej nie występuj przeciw Rodzinie.

3. Barzini nie żyje. Philip Tattaglia też. I Moe Greene. Strachi. Cuneo. Dziś załatwiam sprawy rodziny, Carlo, więc nie mów, że jesteś niewinny. Przyznaj się, co zrobiłeś. Dać mu drinka. Nie bój się, Carlo. Myślisz, że uczynię siostrę wdową? Trzymałem ci do chrztu syna. Napij się. Wykluczam cię z interesów rodziny. To twoja kara. Jesteś skończony. Polecisz do Vegas. Tom? Masz tam zostać. Rozumiesz? Ale nie mów, że jesteś niewinny. Bo to obraża moją inteligencję. I bardzo mnie złości.



"Ojciec Chrzestny II"
4. Jeśli cokolwiek w życiu jest pewne, i jeżeli historia nas czegoś uczy, to tego, że każdego można zabić.

5. Trzymaj swoich przyjaciół blisko, a wrogów jeszcze bliżej.

6. Moja oferta jest taka: nic!



"Ojciec Chrzestny III"
7. Dzieci są największym bogactwem. Są ważniejsze od władzy i pieniędzy.

8. Kiedy przyjdą... Przyjdą po to, co kochasz.

9. Kochałem ojca. Nie chciałem być taki jak on, ale kochałem go i musiałem mu pomóc. Nie miałem wyboru.

10. Wystrzegaj się nienawiści. Ona pozbawia rozsądku.

11. Nigdy nie mów, co myślisz

12 Po co komu spowiedź, jeśli nie będzie skruchy?

13. Ojciec nie cierpiał fundacji. Sam wolał pomagać ludziom.



Zobacz również:

40 najlepszych tekstów Dona Drapera

30 najciekawszych tekstów Dr House'a

15 najciekawszych tekstów Barneya Stinsona

12 najlepszych tekstów Jokera

15 najlepszych tekstów Jacka Sparrowa

16 najlepszych tekstów Tylera Durdena i Narratora





You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images