24 znanych aktorów i aktorek uzdolnionych muzycznie.

marca 18, 2015


Pewnie nie wszyscy dobrze wiedzą, że wielu aktorów jak i aktorek nie tylko posiada talent aktorki, ale również mają w sobie uzdolnienia muzyczne.

Posłuchajcie kilku aktorów i aktorek jak śpiewają, trzeba przyznać, że niektórym wychodzi, to naprawdę dobrze.




1. Billy Bob Thornton
posłuchaj jak śpiewa

2. Russell Crowe
posłuchaj jak śpiewa

3. Oscar Isaac
posłuchaj jak śpiewa

4. Kevin Bacon
posłuchaj jak śpiewa

5. Joaquin Phoenix
posłuchaj jak śpiewa

6. Johnny Depp
posłuchaj jak śpiewa

7. Joseph Gordon Levitt
posłuchaj jak śpiewa

8. Ryan Gosling
posłuchaj jak śpiewa

9. Hugh Laurie
posłuchaj jak śpiewa

10. Robert Downey  Jr.
posłuchaj jak śpiewa

11 Jamie Foxx
posłuchaj jak śpiewa

12. Jared Leto
posłuchaj jak śpiewa





13. Anne Hathaway
posłuchaj jak śpiewa


14. Emma Stone
posłuchaj jak śpiewa

15. Jennifer Love Hewitt
posłuchaj jak śpiewa

16. Amanda Seyfried
posłuchaj jak śpiewa



17. Kate Winslet
posłuchaj jak śpiewa

18. Zooey Deschanel
posłuchaj jak śpiewa

19. Gwyneth Paltrow
posłuchaj jak śpiewa

20. Katey Sagal
posłuchaj jak śpiewa

21. Anna Kendrick
posłuchaj jak śpiewa

22. Emilia Clarke
posłuchaj jak śpiewa

23. Penélope Cruz
posłuchaj jak śpiewa

24. Scarlett Johansson
posłuchaj jak śpiewa

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dziękuję za ten artykuł. Jeszcze wczoraj nieświadomy ja znałem Hugh Laurie`go jedynie od strony aktorskiej, a od dnia wczorajszego poznałem jego fenomenalną stronę muzyka. Jego album "Didn`t It Rain" gra na mojej playliście od wczoraj i nie odstępuje mnie na krok :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images