Sobota z cytatami (odc.90)

września 12, 2015


Zapraszam na kolejny już dziewięćdziesiąty odcinek cytatów filmowych i serialowych.

Dzisiaj między innymi cytat z brytyjskiego dramatu biograficznego „Teoria wszystkiego” oraz serialu komediowego „Jak poznałem waszą matkę”


Stawka większa niż życie
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle.


Dzień świstaka
Co byś zrobił, gdybyś tkwił w jednym miejscu i każdy dzień wyglądałby tak samo. Oto całe moje życie.


Trzynaste piętro
Déja vu jest na ogół znakiem miłości od pierwszego wejrzenia.


8 mila
Każda chwila to szansa, aby wszystko zmienić.


Jak poznałem waszą matkę
Kiedy ja się smucę – przestaję się smucić i wtedy jestem niesamowity.


Mad Men
To twoje życie. Nie wiesz, jak długo potrwa, ale wiesz, że nie skończy się dobrze. Musisz iść do przodu jak tylko będziesz w stanie odkryć, co to oznacza.


Z dystansu
Zrozumiałem coś dzisiaj. Nie jestem człowiekiem mnie tu ne ma. Może mnie widzisz, ale jestem pusty w środku.


Teoria wszystkiego
Nie powinno być żadnych granic dla ludzkiego wysiłku. Wszyscy jesteśmy inni. Nieważnie jak bardzo życie może być złe, zawsze jest coś, co można zrobić i odnieść w tym sukces. Jak długo istnieje życie, tak wraz z nim istnieje nadzieja.


Witamy na Hawajach
Przyszłość nie nadchodzi tak po prostu. To brutalna siła ze świetnym poczuciem humoru.


Mały Książę
Dorastanie to nie problem, tylko zapominanie, że było się dzieckiem

Zobacz poprzednie odcinki


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images