Sobota z cytatami (odc.161)

lutego 04, 2017


Zaprasza na kolejną odsłonę sobotnich cytatów.
Dzisiaj m.in. cytat z nowego dzieła Xaviera Dolana „To tylko koniec świata”, dramatu z główną rolą Jessici Chastain „Miss Sloane” oraz nowego serialu Netflixa „Seria niefortunnych zdarzeń”



Gorączka (1995, reż. Michael Mann)
Już nie wiem, co robię. Wiem, że życie jest krótkie. Żyjesz, ile żyjesz, bo tak chciał traf. Chcesz odejść? Odejdź teraz... sama.. albo zostań ze mną. Wiem tylko, że żaden wyjazd nie ma już dla mnie sensu, jeśli mam jechać sam, bez ciebie.

Prestiż (2006, reź. Christopher Nolan)
Rzeczy nigdy nie działają, tak jak się tego spodziewa. To jedna z piękniejszych stron nauki.

Gra tajemnic (2014, reż. Morten Tyldum)
Czasami nie możemy zrobić to, co jest dobre. Musimy zrobić to, co jest logiczne.

Sędzia (2014, reż. David Dobkin)
Cokolwiek wydarzyło lub nie wydarzyło się w mojej przeszłości, zamierzam być bohaterem mojej własnej historii.

To tylko koniec świata (2016, reż, Xavier Dolan)
Myślimy, że cisi ludzie są dobrymi słuchaczami. Ale ja siedzę cicho, aby ludzie zostawili mnie w spokoju.

Miss Sloane (2016, reż. John Madden)
Lobbowanie polega na dalekowzroczności, na przewidywaniu posunięć przeciwników i opracowywaniu środków zaradczych.

Zwierzęta nocy (2016, reż. Tom Ford)
Aby być tak na prawdę dobrym musisz pochodzić z wnętrza.

Atlanta (2016-)
Wydaje mi się, że ludziom potrzebna jest szansa,mby móc błądzić w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań. Ludzie raczej nie wierzą w proces dążenia do szczęścia.

Statek (2016, reż. Julio Quintana)
Wszyscy jesteście jak krople deszczu, padające z nieba. Teraz czujecie się samotni, ale pewnego dnia rozpłyniecie się w oceanie i zrozumiecie, że jesteście połączeni z każda kropla na świecie.

Seria niefortunnych zdarzeń (2017-)
Niektóre rzeczy w tym życiu są trudne do zrozumienia, nawet po wielu latach rozmyślania o nich w trakcie samotnych wędrówek po opustoszałych przestworzach, zazwyczaj poza sezonem.

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images