Sobota z cytatami (odc.178)

czerwca 03, 2017


Jak zwykle w sobotę zapraszam na kolejny odcinek cytatów.
Dzisiaj m.in. cytat z brytyjskiego dramatu w reżyserii Davida Leana „Lawrence z Arabii” nowego sezonu serialu Netflixa „House of Cards” oraz animacji Wesa Andersona „Fantastyczny pan Lis”

Garsoniera (1960, reż. Billy Wilder)
Wiesz, kiedyś żyłem jak Robinson Crusoe; znaczy, jak rozbitek pośród 8 milionów osób. A później ujrzałem ślad stopy na piasku, i to byłaś ty.

Lawrence z Arabii (1962, reż, David Lean)
Złodzieje może i mają swój honor, ale nie politycy.

Biuro (2005-2013)
Bądź silny. Bądź sobą. Kochaj siebie. Pokonaj swoje lęki. Po prostu zmierzaj do tego, czego chcesz. I działaj szybko. Bo życie nie jest zbyt długie.

Fantastyczny pan Lis (2009, reż. Wes Anderson)
Chcę tylko zobaczyć odrobinę światła. Jesteś nocny, Phil. Twoje oczy ledwo otwierają się we dnie. Mam już dość tej gadki! Mamy swoje prawa!

Odlot (2009, reż. Pete Docter, Bob Peterson)
To może wydawać się nudne, ale myślę, że nudne rzeczy najłatwiej zapamiętuję.

Pęknięcia (2009, reż. Jordan Scott)
Najważniejszą rzeczą w życiu jest pożądanie. Możecie osiągnąć wszystko co tylko chcecie. Świat jest wasz. Nic nie jest dla was niemożliwe, moje dziewczęta. Wszystko, czego potrzebujecie to pożądać go.

House of Cards (2013-)
Jeśli człowiek nie umie skorzystać z tego, co jest pod ręką i rozpalić ognia. To świadczy o braku wyobraźni.

Paterson (2016, reż. Jim Jarmush)
Poezja w tłumaczeniu jest jak, prysznic w płaszczu przeciwdeszczowym.

To tylko koniec świata (2016, reż. Xavier Dolan)
Myślimy, że cisi ludzie są dobrymi słuchaczami. Ale ja milknę po to, aby ludzie zostawili mnie w spokoju.




tłumaczenie: Agata
Zobacz poprzednie odcinki


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images