Sobota z cytatami (odc.206)

grudnia 30, 2017

Zapraszam na kolejną odsłonę sobotniego cyklu.
Dzisiaj m.in. cytat z nowego dzieła Paula Thomasa Andersona „Nić widmo”, konsytuacji słynnego filmu Ridley Scotta „Blade Runner 2049” oraz musicalu nominowanego do Oscara „La La Land”


Incepcja (2010, reż. Christopher Nolan)
Gdy jakiś koncept zostaje zaszczepiony w mózgu, wykorzenienie go staje się prawie niemożliwe. Koncept, który jest w całości uformowany - w pełni pojęty - przywiera; gdzieś, właśnie tu.

La La Land (2016, reż. Damien Chazelle)
Odrobina szaleństwa to klucz do tego, aby ujrzeć nowe barwy.

Zwierzęta nocy (2016, reż. Tom Ford)
Gdy kogoś kochasz, pracujesz nad tym. Nie wyrzucasz tego tak po prostu do kosza. Musisz uważać, bo drugi raz może się już nie trafić.

Nić widmo (2017, reż. Paul Thomas Anderson)
Możesz przyszyć niemal wszystko do materiału, z którego zrobiony jest płaszcz. Gdy byłem chłopcem, zacząłem ukrywać rzeczy w przeszyciach garderoby, rzeczy, o których istnieniu wiedziałem tylko ja, sekrety.

Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi (2017, reż. Rian Johnson )
Tylko raz w życiu widziałem taką dziką moc. Wówczas się jej wystarczająco nie bałem. Ale teraz, tak.

Blade Runner 2049 (2017, reż. Denis Villeneuve)
Jeśli masz oryginalne wspomnienia, masz prawdziwe ludzkie odruchy.

Kształt wody (2017, reż. Guillermo del Toro)
Nie mogąc dostrzec twojego kształtu, odnalazłem cię wokół siebie. Twoja obecność wypełnia mój wzrok twoją miłością. Czynisz moje serce skromnym, bo jesteś wszędzie.

The Florida Project (2017, reż. Sean Baker)
Wiesz, dlaczego to moje ulubione drzewo? Bo przewróciło się, a jednak rośnie.

Aż do kości (2017, reż. Marti Noxon)
Ludzie mówią, że cię kochają. Ale tak naprawdę kochają to, jak się czują sami ze sobą, gdy cię kochają.

Hostiles (2017, reż. Scott Cooper)
Czasem zazdroszczę ostateczności śmierci. Pewności. I muszę odganiać od siebie takie myśli, gdy się przebudzę.


tłumaczenie: Agata
Zobacz poprzednie odcinki


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images