Sobota z cytatami (odc.214)

marca 03, 2018


Nadeszła sobota więc czas na kolejny odcinek cytatów.
Dzisiaj m.in. cytat z dzieła Martina McDonagha „Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri”, dramatu muzycznego nominowanego do Oscara „Whiplash” oraz serialu Dana Fogelmana „Tacy jesteśmy”

Mystery Train (1989, reż. Jim Jarmusch)
Tak, ale sen jest wspaniały. A kiedy jesteś martwy, nigdy już nie idziesz spać. Co znaczy: żadnych więcej snów.

Ostrożnie, pożądanie (2007, reż. Ang Lee)
Jeśli jesteś spostrzegawczy, nic nie jest trywialne.

O północy w Paryżu (2011, reż. Woody Allen)
Wszyscy boimy się śmierci i kwestionujemy nasze miejsce we wszechświecie. Rolą artysty jest nie poddawać się rozpaczy, ale znaleźć antidotum na pustkę egzystencji.

Whiplash (2014, reż. Damien Chazelle)
Byłem tam, aby popchnąć ludzi ponad to, czego się od nich oczekuje. Uważam, że to absolutnie konieczne.

Tacy jesteśmy (2016-)
Jak prezentujesz siebie na zewnątrz ukazuje to jak się czujesz w środku.

Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri (2017, reż. Martin McDonagh)
Poprzez miłość przychodzi spokój, a poprzez spokój przychodzi refleksja. Czasem potrzeba refleksji, aby wykryć pewne sprawy. Właśnie tego trzeba.

Jestem najlepsza. Ja, Tonya (2017, reż. Craig Gillespie)
Nie ma czegoś takiego jak prawda. Każdy ma swoją własną prawdę.

Fantastyczna kobieta (2017, reż. Sebastián Lelio)
Święty Franciszek mawiał, uczyń mnie narzędziem Twojej miłości, uczyń mnie źródłem twojego pokoju.

The End Of The F***ing World (2017-)
To był dzień, w którym nauczyłem się, że cisza jest naprawdę głośna. Ogłuszająca, jeśli masz ciszę, trudno jest utrzymać rzeczy.

Konflikt: Bette i Joan (2017-)
Wiesz, co mówią o gwiazdach. Są jak choinki. Gdy światła zgasną, siadasz i obserwujesz, jak igły spadają.

tłumaczenie: Agata
Zobacz poprzednie odcinki


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images