Sobota z cytatami (odc.238)

sierpnia 18, 2018

Jak zwykle w sobotę zapraszam na kolejną odsłonę cyklu.
Dzisiaj m.in. cytat z kultowego dzieła Quentina Tarantino „Pulp Fiction”, thriller z główną rolą Christiana Bale'a „American Psycho”, aktorskiej ekranizacji Kubusia Puchatka „Krzysiu, gdzie jesteś” oraz serialu na podstawie książki Gillian Flynn „Ostre przedmioty”

Pulp Fiction (1995, reż. Quentin Tarantino)
Szkoda, że to, co miłe dla oka i miłe w dotyku, rzadko bywa tym samym.

Nieustające wakacje (1980, reż. Jim Jarmusch)
Niektórzy mają rozrywkę, bo mają ambicję, jakąś motywacje do pracy.. ale to nie dla mnie. Oni myślą, że tacy jak ja to wariaci. Wszyscy tak myślą. Możliwe, że taka jest z powodu mojego stylu życia z resztą nie wiem. Możesz powiedzieć, że to lekkomyślne, ale dla mnie to jedyny sposób na życie.

American Psycho (2000, reż. Mary Harron)
Jest idea Patrick'a Bateman'a. Coś w rodzaju abstrakcji, ale nie ma prawdziwego mnie. To tylko złudzenie... jakaś iluzja. I chociaż potrafię ukryć moje zimne oblicze... i choć możesz uścisnąć moją dłoń i czuć moją obecność... możesz nawet odczuć, że nasze style życia są porównywalne. Po prostu mnie tam nie ma.

Skutki miłości (2004, reż. Paolo Sorrentino)
Pech nie istnieje. To tylko wynalazek przegranych i biednych.

Ostatnia miłość na Ziemi (2011, reż. David Mackenzie)
Najpierw terror. A potem moment gniewu. Oto jak zmysł smaku znika z naszego świata. Nawet nie mają czasu, by nadać tej chorobie jakąś nazwę.

Siedem minut po północy 2016, reż. J.A. Bayona)
Życie zawsze kryje się w oczach. Jeśli to zrozumiesz, będziesz prawdziwym artystą.

Krzysiu, gdzie jesteś? (2018, reż. Marc Forster)
Ludzie mówią, że nic nie jest niemożliwe, ale przecież nic to ja robię codziennie.

Iniemamocni 2 (2018, reż. Brad Bird)
Właściwie pojęte rodzicielstwo uszlachetnia i rozwija. Właściwe pojęte. Mnie ono nigdy na szczęście nie dotknęło.

Patrick Melrose (2018-)
Nie mogłem liczyć na matkę, ale przynajmniej miałbym dom. Kiedy go stracę, to chyba oszaleje. Z drugiej strony, pozbyłbym się tego kurewstwa jak najszybciej.

Ostre przedmioty (2018-)
Moje demony nie są zdalnie rozwiązywane, są po prostu odrobinę pokiereszowane.



Zobacz poprzednie odcinki

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images