Sobota z cytatami (odc.270)

marca 30, 2019

Przed wami kolejna dawka sobotnich cytatów filmowych oraz serialowych.
Dzisiaj m.in. cytat z dzieła Jima Jarmuscha „Noc na Ziemi”, serialu HBO, w którym zagrał Benedict Cumberbatch „Patrick Melrose”, biografii nominowanej do Oscara „Vice” oraz animacji Travisa Knighta „Kubo i dwie struny”
Noc na Ziemi (1991, reż. Jim Jarmusch)
Jestem wybredna, ale i wystarczająco cierpliwa. Przynajmniej tak sądzę. Muszę być cierpliwa, bo w końcu nie jest tak łatwo znaleźć odpowiedniego faceta. Tego jedynego rozumie Pani. Może to będzie mechanik? Nie ważne kim będzie. Byle by mnie kochał. Z całego serca. Taką, jaką jestem. Wiem o czym marzysz. Jak mówi konik "Jestem kim jestem"


Kubo i dwie struny (2016, reż. Travis Knight)
Zawsze mnie to zadziwia, jak stworzenia tu na dole walczą, aby nazajutrz umrzeć. Tu na dole są dni, za które warto walczyć.


Vice (2018, reż. Adam McKay)
Czuję, że się obwiniasz, i twój osad, i popieram to. Chcesz być kochany, stać się gwiazdą filmową. Świat jest taki, jakim go widzisz. Musisz się z tym szybciej uporać.


Powrót Bena (2018, reż. Peter Hedges)
Myślenie o tym gównie, którego nagoniłem, boli. A to, czego się uczę starając się wydobrzeć to to, że nie można cofnąć tego, co się już zrobiło, ale można zrobić to samo teraz inaczej.


Patrick Melrose (2018-)
Życie to po prosu historia tego, do czego przywiązujemy uwagę. Reszta to opakowanie.


Kafarnaum (2018, reż. Nadibe Labaki)
Chcę złożyć skargę na moich rodziców. Chcę, aby dorośli mnie słuchali. Chcę, aby dorośli, którzy nie potrafią wychowywać dzieci, nie mieli dzieci.


Przemytnik (2018, reż. Clint Eastwood)
Nie naśladuj mnie i nie rób tego, co ja. Przedkładałem pracę ponad rodzinę. Rodzina to najważniejsza rzecz. Praca, dobrze, jeśli jest na drugim miejscu. Ale na pierwszym miejscu powinna być rodzina.


Mary Poppins powraca (2018, reż. Rob Marshall)
Wszyscy się za bardzo martwicie. Przecież nie można zgubić czegoś, czego się nie straciło.


Miłość, śmierć i roboty (2019- )
chcesz znać moją granicę? Za każdym razem, gdy wstępuję do kręgu, walczę o życie. Ten lęk jest mą granicą. Ten lęk przed śmiercią. Czy ty to czujesz? Czy już się boisz?


Russian Doll (2019-)
Bez względu na to, jak bardzo nam się wydaje, że oszukujemy ludzi lub nasze ciała, nie potrafimy kłamać w sposób, robi to nasz własny umysł.

tłumaczenie: Agata 
Zobacz poprzednie odcinki

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images