Sobota z cytatami (odc.105)

grudnia 19, 2015


Zapraszam na kolejny sobotni odcinek cytatów filmowych i serialowych.

Dzisiaj m.in. cytat z melodramatu „Wyśnione miłości” w reżyserii Xaviera Dolana oraz serialu kryminalnego „Detektyw”


Cienka czerwona linia
Idealny świat nie istnieje - jest tylko ten nasz.


Sztorm stulecia
Jeśli mówią o końcu świata to chcą sprzedać płatki śniadaniowe. Jeśli mówią, żeby nie wpadać w panikę to znaczy, że coś się święci.


Żółty szalik
Lepiej? Lepiej, ale kiedy będzie dobrze?


Amelia
Czasy są ciężkie dla marzycieli.


Efekt motyla
Nie da się zmienić ludzi, nie niszcząc im życia. Ale można je ulepszyć. Nie baw się w Boga synu.


Najlepszy ojciec świata
Wydawało mi się, że najgorsze, co może cię spotkać, to skończyć w samotności. Nieprawda. Najgorzej to skończyć z ludźmi, wśród których czujesz się kompletnie sam.


Wyśnione miłości
Dla mnie. Byłam zadurzona w takim rodzaju miłości. On mieszkał w Berlinie, ja na Dorion Street. Chyba byłam bardziej zakochana no wiesz, w lataniu nie wiem, w lądowaniu, w kawiarniach, w papierosach w powiewie nowości, w jego akcencie. Tego nie ma. To idea miłości. Kochasz ideę bardziej niż jego. Kochasz odległość. A kiedy odległość znika Kiedy, kiedy nie trzeba już przemierzać. oceanu, wszystko. co trzeba przemierzyć. to korytarz. W każdym razie wszystko skończone.


Detektyw
W dobrych czasach czekamy na lepsze. A potem wykrywają nam raka i okazuje się, że lepiej już nie będzie. Czasem czuję się, jakby życie przeciekało mi przez palce, jakby wszystko, co dobre, już mnie w życiu spotkało.


Pod mocnym aniołem
Podobno nadmierna skłonność do porządku świadczy o kiepskim stanie nerwów.


Chemia
Jesteśmy na wojnie z rakiem. A zdrada na wojnie karana jest śmiercią.

Zobacz poprzednie odcinki

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetne cytaty :D Gdzie ty je wynajdujesz?? Najbardziej przemówił do mnie chyba ten z Detektywa, Efektu motyla i Najlepszego ojca świata *.*

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images