Moje ostatnie wrażenia filmowe.

sierpnia 09, 2016


Oto kilka moich wrażeń filmowych, które miałem okazje przeżyć w niedawnym minionym okresie. Znajdziecie tutaj głównie te nowsze produkcje, ale jest również troszkę starszych.

Emocje i jeszcze raz emocje! Doskonale rozpisane dialogi oraz przebieg samej fabuły. Scena z pociągiem, jak i muzyka wywołuje bicie mojego serca!
moja ocena: 9.0

Bazuję głównie na refleksjach, racjonalnie oddano emocje. Scenariusz pozytywnie mnie zaskoczył, choć bez zachwytu. Bardzo dobre kreacje, Jake nie zawiódł.
moja ocena: 8,0

Przesycony emocjami, wiele płytkich dialogów. Relacje między bohaterami świetne.. Jolie nie do końca mnie ujęła, natomiast Pitt wręcz przeciwnie. Piękne widoki!
moja ocena: 5,5

Kawał dobrego dreszczowca z ciekawym zarysem. Świetne aktorstwo, każda kreacja nie ma ani grama sztuczności. Scenariusz trochę zagubiony.
moja ocena: 7,0

Sama fabuła niby dobrze rozplanowana, ale mnie głęboka nie wciągnęła. Klimatu za bardzo nie poczułem. Aktorstwo i muzyka świetne. Nie umywa się do starego.
moja ocena: 6/10

Kino artystyczne, oddaje emocje z lekką dozą satyry. Wspaniała sceneria z pięknymi zdjęciami dodaję klimatu, poza tym świetnie zmontowany z nastrojową muzyką.
moja ocena: 7,5

Świetnie ukazany dramat bohaterów. Ciekawie poprowadzony scenariusz, trzyma odpowiedni dynamizm. Przekonujące aktorstwo, młodzi również dali rade.
moja ocena: 7.0

Świetny! Przykład, że polskie kino w ostatnich latach obficie owocuje. Doskonale napisana historia, nie jest zbyt nachalna i można poczuć prawdziwe emocje.
moja ocena: 8,0

Ciekawa i dość nietypowa koncepcja, ale staje się trochę zbyt chaotyczna. Świetny pod względem stylistki, głównie montaż, muzyka oraz klimatyczna sceneria.
moja ocena: 6,0

Wspaniałe kino! Nasze bohaterki zostały świetnie ukazane, ani kropli sztuczności. Poczułem wewnątrz siebie wiele emocji. Problem jest godny uwagi.
moja ocena: 9,0

Niestety potencjał fabuły został dość średnio wykorzystany. Zabrakło większego skupienia uwagi na relacjach i emocjach między bohaterami. Grochowska świetna!
moja ocena: 6,0

Zapowiadało się ciekawie, ale z minuty na minutę fabuła została kiepsko rozwinięta. Gra aktorska na dość dobrym poziomie. Spodobała mi się postać Grochowskiej.
moja ocena: 4,0

Wyraziście przedstawiony, ciekawy pod aspektem psychologicznym, nie zabrakło mi pozytywnego zaskoczenia. Almodóvar wzbudza skryte emocje. Świetnie obsadzony.
moja ocena: 8,5

Poruszający! Nie przekracza granic pod względem emocji, dzięki temu jest bardziej wiarygodny i swobodny. Świetna praca reżysera!
moja ocena: 8,0

Gajos jak i Ostaszewska wielka klasa artystyczna. Montaż oraz zdjęcia na wysokim poziomie. Jedynie fabuła nie do końca mnie ujęła.
moja ocena: 7,0

Bajkowa historyjka na dodatek strasznie przewidywalna. Montaż to jakaś kpina i amatorka. Kino akcji na najniższym poziomie.
moja ocena: 2,0

Z minuty na minutę podobał mi się coraz bardziej. Almodóvar ciekawie przemyślał każdy element,. Stworzone kreacje i sama historia nie uciekną mi z pamięci.
moja ocena:7,5

Dość zaskakujący i wciągający. Ciekawy zabieg pokazania w dwóch punktach czasowych. Urzekająca kreacja Penélope Cruz. Warto również zwrócić na świetny montaż.
moja ocena: 9,0

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images