Rozczarowania filmowe 2016 roku.

stycznia 19, 2017


Oto filmy ubiegłego już roku, które najbardziej mnie rozczarowały. Nie wszystkie z wymiernych dzieł uważam za słabe, po prostu niektóre także znalazły się w zestawieniu z powodu mojego wielkiego zawodu.

Tak wspaniała historia zasługuje na lepszą ekranizacje. Postać Lily nie przekonująca. Scenariusz płytki i zbyt dużo zbędnych emocji. Vikander zagrała świetnie!


Rowling nadal ma magiczną wyobraźnie, szkoda, że nie została lepiej przelana na ekran. Najbardziej zabrakło postacią wyrazistości a przebieg fabuły średni.


Ciekawa i dość nietypowa koncepcja, ale staje się trochę zbyt chaotyczna. Świetny pod względem stylistki, głównie montaż, muzyka oraz klimatyczna sceneria.


Niczym szczególnym nie porywa, najlepiej wypada końcówka. Bardzo dobra postać Milesa, lecz mnie nie urzekła.. W małym stopni ratuję przedni montaż.


Przesycony emocjami, wiele płytkich dialogów. Jolie nie do końca mnie ujęła, natomiast Pitt wręcz przeciwnie. Piękne widoki w małym stopniu ratują seans.


Warstwa wizualna doskonała, pod tym względem został dopracowany perfekcyjnie, niestety fabularnie dosadnie obniża poziom. Postać głównej bohaterki nie urzeka.


Można odnaleźć w tym dobry humor, lecz przesadzona z wulgaryzmem. Niektóre sceny żenujące i bezsensowne. Sana historyjka mało ciekawa. Jestem rozczarowany.


Można odnaleźć w tym dobry humor, lecz przesadzona z wulgaryzmem. Niektóre sceny żenujące i bezsensowne. Sana historyjka mało ciekawa. Jestem rozczarowany.


Ma w sobie urokliwy klimat z ciepłą atmosferą. Postacie niczym nie błysną,. Zabrakło mi bardziej frapującej treści. Lively urzeka, ale za mało jej na ekranie.


Wyczuwalny klimat. Jak zwykle w filmach Iñárritu pod względem technicznym świetny. Przebieg scenariusza mnie nie nieco wynudził, głownie zabrakło napięcia.


Zobacz również:
Najlepsze filmy 2016 roku

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nie spodziewałam się większości tytułów w tym zestawieniu. Spora część tych filmów jest wychwalana na innych blogach.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images