La La Land (2016)

lutego 19, 2017


Jeden z najbardziej wyczekiwanych musicali ostatnich lat w reżyserii Damiena Chazelle, który kilka lat temu osiągnął sukces dzięki obrazowi Whiplash". Już niebawem dowiemy się, czy dzieło Chazelle zostanie obsypane Oscarami.



Niebanalna chorografia została znakomicie poprowadzona, jest bez wątpienia jedną z największych zalet. Kadrowanie czy ruch kamerą zostały perfekcyjnie wykonane, można dostrzec wiele kapitalnych ujęć, operator pokaż swoje wyrafinowane oko. Oczywiście nie można zapomnieć o pięknej wkomponowanej muzyce, która nadaje niesamowitą atmosferę.

Duet Emmy Stone i Ryana Goslinga doskonale się uzupełnia, widać, że między nimi swobodnie i natułanie iskrzy. Śmiało można uznać za jeden z najlepszych duetów damsko-męskich ostatnich lat. Patrząc oddzielnie na ich kreacje, można ocenić je na tym samym poziomie, choć Stone miała trochę więcej emocji do pokazania, z czym świetnie sobie poradziła. Ogólnie stworzyli bardzo wiarygodne postacie, świetnie sobie poradzili z przedstawieniem fizyki.

Najbardziej obawiałem się, że scenariusza, że może okazać się oklepanym podejściem do tematyki, naszczepcie kompletnie niepotrzebnie. Cała historia została przedstawiona bardzo ciekawie i nie ma chwili, aby poczuć znużenie. W takim rodzaju przebiegu fabuły raczej nie oczekiwałem większego zaskoczenie a tutaj zdążyły mi się takie momenty, który się nie spodziewałem. Zakończenie zostało dobrze przemyślane i podane w bardzo ciekawy sposób.

Jedynie miałem mały problem z montażem, jakoś mi nie podpasywał zwłaszcza na samym początku.

Ogólnie stworzona doskonały musical pod każdym względem. Udało się wskrzesić nieco umarły gatunek, ostatnio w kinach bardzo brakowało musicali zwłaszcza tak świetnie wykonanych.

Chazelle powraca w bardzo dobrym styl, potwierdza swój kunszt reżyserski. Na pewno w przyszłości da o sobie jeszcze znać. Wymarzony początek kariery.

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images