Światło między oceanami (The Light Between Oceans, 2016)

lutego 19, 2017



Dramat na podstawie powieści M.L. Stedman o tym samym tytule w reżyserii Dereka Cianfrance. Główne kreacji stworzyli wchodząca gwiazda Alicia Vikander oraz Michael Fassbender.


Przelano na ekran wiele wiarygodnych emocji, nie można przejść przez całą historie bez poruszenie oglądając dramatyczne i wzruszające chwile bohaterów. Sam główny wątek nie do końca został dobrze wykorzystany, w połowie stawał się dla mnie męczący i zbytnio monotonny. Pod końcówkę staję się bardziej angażujący. Zakończenie zastało bardzo dobre przedstawione, na które w pewnym momencie nie liczyłem.

Aktorstwo przekonujące, udało się stworzy postacie w które można uwierzyć, szczególnie świetnie zagrano emocje i relacje. Duet głównych bohaterów urzekający, czuć było między nimi chemie.

Michael Fassbender zagrał na swoim poziomie, choć mnie niczym nie zachwycił, natomiast Alicia Vikander zrobiła poraź kolejny duże wrażenie. Miała kilka scen, w których pokazała swój duży talent a trzeba przyznać, że rola nie była prostym zadaniem, udało się zagrać w bardzo naturalny sposób. Rachel także udało się uzyskać wiarygodną postać, choć muszę przyznać, że sama postać średnio została napisana.

Od strony wizualnej, bez wątpienia największym plusem s piękne krajobrazy i dobrze skadrowane zdjęcia. Muzyka nie do końca mnie przekonała, liczyłem na bardziej klimatyczną melodię.

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images