Sobota z cytatami (odc.167)

marca 18, 2017


Nadeszła kolejna sobota więc jak zwykle zapraszam na kolejny odcinek cyklu.
 Dzisiaj m.in. cytat z kryminału „Serpico”, w którym główną rolę zagrał Al Pacino, dzieła Jima Jarmuscha „Broken Flowers” oraz dramatu z lat 50. „Hiroszima, moja miłość”

Pustka (1950, reż. Nicholas Ray)
Urodziłem się, kiedy ona mnie pocałowała...umarłem, kiedy mnie opuściła. Żyłem te kilka tygodni, kiedy ona mnie kochała.

Hiroszima, moja miłość (1959, reż. Alain Resnais)
Czasami musimy myśleć o problemach z życiem. W przeciwnym razie dławimy się.

Serpico (1973, reż. Sidney Lumet)
Jeśli kochasz ogród mężczyzny, musisz kochać i jego.

Podróż do Indii (1984, reż. David Lean)
Moja droga, życie rzadko daje nam, to, czego chcemy, w momencie, który uzalibyśmy za odpowiedni. Przygody mają miejsce, ale nie punktualnie.

Rok smoka (1985, reż. Michael Cimino)
Zachowujesz się jak dziecko. Cóż, wielki człowiek to ktoś, kto w dorosłym życiu wciąż posiada serce dziecka.

Pretty Woman (1990, reż, Garry Marshall)
Ludzie dołują cię tak bardzo, że zaczynasz w to wierzyć. Łatwiej uwierzyć w złe rzeczy.

Krwawy Romeo (1993, reż. Peter Medak)
Mężczyzna nie zawsze robi to, co dla niego najlepsze. Czasem robi to, co najgorsze: Słucha głosu w jego głowie. I co? Za późno. Odkrywa, że to niewłaściwy głos. To właśnie coś, co miłość może ci zrobić. To, co zrobiła mu.

Co się wydarzyło w Madison County (1995, reż. Clint Eastwood)
Rzeczy się zmieniają. Zawsze tak jest, to jedna z cech natury. Większość ludzi obawia się zmian, ale jeśli spojrzysz na to, jak na coś, na co zawsze możesz liczyć, może to stanowić pocieszenie.

Blask (1996, reż. Scott Hicks)
Na tym świecie jedynie silny przeżyje. Słaby zostanie zgnieciony jak insekt.

Broken Flowers (2005, reż. Jim Jarmusch)
Cóż, przeszłość przeminęła, wiem. Przyszłość jeszcze nie nastała, czymkolwiek będzie. Zatem wszystko, co istnieje, jest to właśnie to. Teraźniejszość.

tłumaczenie: Agata

Zobacz poprzednie odcinki

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images