Sobota z cytatami (odc.196)

października 15, 2017

Zapraszam na kolejny odcinek cytatów. Niestety z powodów problemów technicznych nietypowo w niedziele.

Dzisiaj m.in. cytat z wyczekiwanego dzieła Denisa Villeneuve „Blade Runner 2049”, biografii „Czas mroku” z główną rolą Gary'ego Oldmana oraz dramatu historycznego „Milczenie”


Zagadka nieśmiertelności (1986, reż. Tony Scott)
Ludzkość podąża jedną ścieżką. My inną. Ich koniec jest ostateczny. Nasz nie jest. Na ziemię, spróchniałe drewno. W wiecznej ciemności będziemy widzieć, słyszeć i czuć.

Dzikość serca (1990, reż. David Lynch)
Czy mówiłem ci już, że ta oto kurtka jest symbolem mojego indywidualizmu i mojej wiary w wolność osobistą? Chyba z pięćdziesiąt tysięcy razy.

Milczenie owiec (1991, reż. Jonathan Demme)
Rachmistrz spisowy raz chciał mnie przepytać. Zjadłem jego wątrobę z fasolką i wybornym chianti.

Szósty zmysł (1999, reż. M. Night Shyamalan)
Czasem ludzie myślą, że coś tracą, kiedy to coś zostało tylko przeniesione.

Big Short (2015, reż. Adam McKay)
Ludzie nie chcą myśleć, że mogłoby się im przydać coś złego, więc zawsze nie oszacowują możliwość ich wystąpienia.

Milczenie (2016, reż. Martin Scorsese)
Czuję się wodzony na pokuszenie. Czuję, że kusi mnie pogràżenie się w rozapaczy. Odczuwam strach. Ciężar Twojego milczenia jest okropny. Modlę się, ale jestem zagubiony. A może po prostu modlę się do niczego? Do niczego. Bo Ciebie tu nie ma?

Światło między oceanami (2016, reż. Derek Cianfrance)
Należy przebaczyć jedynie raz. Aby się oburzać, trzeba to robić przez cały dzień, każdego dnia, cały czas. Należy zachować w pamięci to, co złe. Za dużo z tym zachodu.

Blade Runner 2049 (2017, reż. Denis Villeneuve)
Ból przypomina ci o przyjemności, która zdarzyła się na prawdę

Czas mroku (2017, reż. Joe Wright)
Nie można polemizować z tygrysem, który trzyma twoją głowę w paszczy.

Call Me by Your Name (2017, reż. Luca Guadagnino)
Natura ma przebiegłe sposoby, aby odnaleźć nasz słaby punkt.
tłumaczenie: Agata
Zobacz poprzednie odcinki




You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images