Sobota z cytatami (odc.4)

stycznia 18, 2014



Sobota nadeszła więc czas na cytaty, tym razem między innymi niezapomniany Michael Douglas, przepiękna Keira Knightley oraz wybitny reżyser Quentin Tarantino!





Quentin Tarantino
Do realizacji, do kręcenia zdjęć nie podchodzę jak do procesu technicznego, ja się w to wszystko rzucam głową naprzód, raz się zajmuję tym, raz tamtym, w jednym momencie patrzę na obraz, chwilę później pracuję nad dźwiękiem – film postrzegam jako całość, wszystkie te drobne kawałeczki nagle składają się w jedną wielką konstrukcję pod nazwą Kill Bill. Uwielbiam, kiedy coś takiego dzieje się na moich oczach.





Agata Buzek
 (...) na pewno wychodził poza swoją epokę. Miał w sobie coś tak uniwersalnego, co mogłabym określić: prawdą bycia. Nie grał, nie udawał. Po prostu był obecny. Wszystko wychodziło z jego środka, nie było techniczne. I kiedy myślę o nim, to właśnie te rzeczy są dla mnie czymś z goła oczywistym. Jest to dla mnie coś, czego musimy w tej chwili bardzo szukać. Jego gra pozbawiona była teatralności, nie była na wynos, ale też nigdy nie można mu zarzucić nijakości, bezbarwności, małego realizmu, a to moim zdaniem trudni i idealne połączenie, nad którym ciągle trzeba pracować. Z którym, wydaje mi się, teraz często aktorzy mają problem. 





Leonardo DiCaprio
Kocham to. Nic nie robi na mnie takiego wrażenia jak kino. Poza tym dzięki filmom mogę obserwować, jak się zmieniam. Jest coś urzekającego w tym, że jestem utrwalony na taśmie i że kiedy będę starszy, będę mógł na to patrzeć i opowiadać o swoich doświadczeniach.





Keira Knightley
W mediach epoki reality show coraz bardziej zaciera się granica między prawdą a fikcją. Prasa, radio i telewizja zaczynają kreować swoją rzeczywistość, którą zaludniają ulepionymi na publiczny użytek postaciami. Dlatego nie da się już być po prostu aktorką, trzeba stać się celebrity. W ten sposób nasza kultura wyprodukowała wielomilionowy rynek.





Marek Perepeczko
Gdy kręciliśmy serial, miałem luźny stosunek do tego, co robiłem. Uważałem nawet, że tę rolę powinien grać aktor pochodzenia góralskiego.





Cate Blanchett
 Kiedy byłam w szkole aktorskiej, nigdy nie interesował mnie film. To teatr jest miejscem, gdzie gra jest czymś organicznie naturalnym. Kiedy razem z mężem piszemy i reżyserujemy sztuki, czuję się u siebie. A kino to medium, którego wciąż do końca nie rozumiem.






Bryan Cranston 
Telewizja to głodny zwierz, który ciągle szuka nowego produktu, materiału. Zawsze chce więcej. To wymarzone miejsce dla scenarzystów, gdyż ciągle potrzebna jest kolejna porcja materiału.





Izabella Miko 
Szukam różnych ciekawych dróg na promowanie ekologii. Chcę za każdym razem, w interesujący sposób udzielać ludziom ekologicznej lekcji. Tymczasem film jest chyba najlepszą na to metodą. Z kolei film dla dzieci pozwala zacząć tę edukację od najmłodszego pokolenia.




Michael Douglas
 (…) dobrze zagrać czarny charakter to aktorskie wyzwanie, ale i przyjemność. Gdybym miał sobie wyobrazić diabła, to na pewno byłby bardzo atrakcyjny. Diabeł nie chce straszyć, tylko uwodzić.






Emma WatsonWiększość ludzi jest naprawdę miła, ale niektórzy gapią się na mnie, jakbym była zwierzęciem w zoo, a nie żywą osobą mającą uczucia. Nawet jeśli odjąć od tego cały ten blichtr, zainteresowanie, premiery, wciąż sprowadza się to do tego, że gram





Poprzednie odcinki



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images