Aktorzy, którzy otarli się o śmierć na planie!

sierpnia 22, 2014




Kilka gwiazd przeżyło na planie swoich filmów parę naprawdę groźnych wypadków. Niektórzy wręcz otarli się o śmierć. Kto spojrzał jej w oczy? Oto kilka wypadków z 2013 roku.





Jaimie Alexander  (Thor)
Podczas zdjęć do nowego "Thora" o mały włos nie została sparaliżowana. 29-letnia aktorka zaliczyła poważny upadek ze śliskiej metalowej klatki schodowej na mokrym od deszczu planie filmowym. W rezultacie Jaimie ukruszyła sobie 11 kręgów, zwichnęła lewy łokieć i wypadł jej dysk.

"Padał deszcz, na zewnątrz było ciemno, wydawało mi się, że jest 5 nad ranem, schodziłam po metalowych schodach i nagle się poślizgnęłam. Wypadłam ze zdjęć na ponad miesiąc" - wyznała Jaimie w wywiadzie dla New York Post. Mogło być gorzej, ale to doświadczenie uczy, że nawet najprostsze czynności mogą skończyć się śmiercią.



Isla Fisher (Iluzja) 
Kręcąc jedną ze scen, 37-letnia aktorka spędziła pod wodą aż 3 minuty. "Łańcuch się zaklinował. Musiałam do niego zanurkować, bo nie mogłam wypłynąć. Wszystkim wydawało się, że gram, a ja naprawdę tonęłam. Nikt nie zauważył, że walczę o życie" - wspomina aktorka.

Fisher zdołała się uwolnić, korzystając z awaryjnego przycisku, który otworzył zapięcie. W ucieczce pomógł jej również kaskader, który był nieopodal.



Jason Statham (Niezniszczalni 3)
Statham również nieomal nie utonął podczas zdjęć do jednej ze scen. Anglik prowadził ciężarówkę, w której nawaliły hamulce i w efekcie wjechał autem do morza. Na szczęście aktor jest prawdziwym twardzielem, więc wyszedł cało z opresji.

"Kręciliśmy scenę, w której Jason prowadzi ciężarówkę i nagle zorientowaliśmy się, że nie może jej zatrzymać. Na naszych oczach auto wskoczyło prosto do morza. Nagle ciężarówka z Jasonem w środku zaczęła tonąć - byliśmy przerażeni, wszyscy krzyczeli. I wtedy z wody wypłynął Statham. Ciężarówka poszła na dno. Ten gość jest prawdziwym twardzielem" - wspomina Terry Crews.



Halle Berry (Połączenie)
Halle kręciła scenę walki, przewróciła się i uderzyła głową o beton. W wyniku uderzenia aktorka straciła przytomność. Zdjęcia wstrzymano na jeden dzień.

Gdy zawieziono Halle do centrum medycznego Cedar-Sinai, okazało się, że upadek nie spowodował poważnych obrażeń.


Johnny Deep (Jeźdźiec znikąd)
Johnny Deep znalazł się o krok od )śmierci podczas prac nad "Jeźdźcem znikąd". Koń, na którym jechał aktor (Scout) zrzucił go z grzbietu przed siebie, stratował i ciągnął za sobą przez ponad 20 metrów.

"Mój koń dał mi niezły wycisk. Scout postanowił przeskoczyć parę przeszkód. A ja zamiast podjąć słuszną decyzję i zeskoczyć, trzymałem się jego grzywy jak głupi. Nie wiedziałem, czy powinienem się puścić i dać mu rozłupać moją głowę na pół czy czegoś próbować" - wspominał Johhny Depp.

Źródło: AXN Polska

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images