Sobota z cytatami (odc.109)

stycznia 23, 2016


Nadeszła kolejna sobota, więc jak zwykle zapraszam na kolejny odcinek cytatów.

Dzisiaj mi.in. cytat z dramatu „Zjawa”, w którym główną rolę zagrał Leonardo DiCaprio, duńskiego filmu „Polowanie” oraz thrillera „Zaginiona dziewczyna” w reżyserii Davida Finchera.

Stowarzyszenie Umarłych Poetów
Zamieszkałem w lesie, ponieważ chciałem żyć świadomie. Chciałem czerpać ze źródeł życia samą jego istotę. Odrzucić wszystko, co nie było nim, by w godzinę śmierci nie odkryć, że nie żyłem.


Wściekłe psy
Choćbyś strzelił do mnie nawet we śnie, lepiej obudź się i przeproś!


Powrót do przyszłości III
Przyszłość nie jest zapisana. Można ją zmienić. Wiesz o tym. Każdy może tworzyć swoją przyszłość.


Bliżej
Kłamstwo to dla dziewczyny najlepsza zabawa bez rozbierania, ale lepiej jej się rozebrać.


Harry Potter i Zakon Feniksa
Kontroluj swoje emocje. Zdyscyplinuj swój umysł.


Jestem na tak
Świat to plac zabaw. Wiemy o tym w dzieciństwie, ale potem wszyscy o tym zapominają.


Samotny mężczyzna
czasem straszne rzeczy mają swój własny rodzaj piękna.


Polowanie
Świat jest pełen zła, ale jeśli będziemy trzymać się nawzajem, to minie.


Zaginiona dziewczyna
Znasz powiedzenie, że najprostsze odpowiedzi są często prawdziwe?


Zjawa
Walcz, dopóki tylko starczy ci tchu. Oddychaj. Nie przestawaj oddychać.
Zobacz poprzednie odcinki

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images