Sobota z cytatami (odc.12)

marca 15, 2014



Przyszedł czas na nowy odcinek, za nami już jedenaście, więc czas na małe zmiany, od teraz będą ukazywać się cytaty z naszych ulubionych filmów, zamiast tak jak obecnie gwiazd Światowego kina. Zapraszam!





K-Pax
Po co marnować życie na strach przed śmiercią.




Casablanca
Jeśli ten samolot odleci, a Ciebie w nim nie będzie – przy nim... będziesz tego żałować. Może nie dziś, może nie jutro, ale pewnego dnia. I do końca swojego życia.





Skazani na Shawshank
Nadzieja jest bardzo niebezpieczna. Może doprowadzić człowieka do obłędu.





Incepcja
Sny są dla nas rzeczywiste, kiedy w nich jesteśmy. Dopiero wtedy gdy się zbudzimy zdajemy sobie sprawę jakie to było naprawę dziwne.





Batman:Początek
Wiesz, dlaczego upadamy? Żebyśmy mogli się pozbierać





Ojciec chrzestny
Trzymaj swoich przyjaciól blisko, ale jeszcze blizej trzymaj swoich wrogów.




Zwariowane Melodie
Zdawało mi się, ze widziałem Kotecka. Dobrze mi się zdawało. Widziałem Kotecka.





300
Żadnego odwrotu, żadnego poddania. Takie jest prawo Sparty. I przez spartańskie prawo my będziemy stać, walczyć i umierać.





Mr Nobody
Ciężko jest wybierać, ale musimy dokonywać właściwych wyborów. Dopóki wybierasz – wszystko pozostaje możliwe.





Forrest Gump
Kiedy byłem dzieckiem, mama nazwała mnie na cześć wielkiego bohatera Wojny Secesyjnej – generała Nathana Bedforda Forresta. Mówiła, że jesteśmy z nim spokrewnieni. Był założycielem pewnego klubu, zwanego Ku Klux Klanem. Wszyscy przebierali się w peleryny i prześcieradła i zachowywali się jak zgraja duchów czy coś takiego. Nawet swoje konie przykrywali prześcieradłami. W każdym razie, tak dostałem swoje imię. Imię Forrest miało mi przypominać, że czasami robimy rzeczy, które nie mają sensu.



Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images