Sobota z cytatami (odc.15)

kwietnia 05, 2014


Zapraszam na kolejny odcinek cytatów, dzisiaj między innymi śmieszna animacja Madagaskar, dramat z Bruce Willisem i Bradem Pittem 12 małp oraz jednego z najlepszych filmów Zielona Mila.




Madagaskar
Maurice, ręka mi zdrętwiała, machaj za mnie.. Szybciej ty leniwa małpo!



Zielona Mila
Robiłem w życiu rzeczy, z których nie jestem dumny... ale po raz pierwszy poczułem, że grozi mi piekło.




Wszyscy mają się dobrze
W dzisiejszych czasach podając komuś rękę trzeba sprawdzić, czy oddał wszystkie 5 palców.




500 dni miłości
Większość dni w roku jest nieistotnych. Nie niosą za sobą żadnych wspomnień. Nie mają wpływu na kolej losu.



Constantine
Wczoraj słyszałem coś jakby grzmot, pewnie Szatanowi burczało w brzuchu. Po twoją duszę on sam by tu przyszedł.



Lejdis
Mamo, to twoja sprawa, z kim sypiasz, ale czy musisz jego gacie prać z moimi? To mnie upokarza.



Samotny mężczyzna
Pierwszy raz w życiu nie wyobrażam sobie przyszłości. Każdy dzień widzę jak przez mgłę.



Gladiator
Za trzy tygodnie będę zbierał moje plony. Pomyślcie gdzie wy będziecie i tak się stanie. Trzymać szereg, trzymajcie się mnie. Jeśli znajdziecie się sami, pędzący przez zielone słoneczne pola, niech was to nie martwi. Bo to znaczy, że jesteście w Elysium i już nie żyjecie! Bracia, nasze czyny za życia, brzmią echem w wieczności.



Chłopcy z ferajny
Byłem najszczęśliwszym dzieciakiem na świecie. Mogłem chodzić, gdzie chciałem, robić, co chciałem. Znałem wszystkich i wszyscy mnie znali. Chłopaki podjeżdżali, a Tuddy pozwalał parkować mi ich cadillaki. No i proszę, taki smarkacz jak ja, ledwo sięgam nosem nad kierownicę... a parkuję cadillaki.





12 małp
Tak samo dzieje się z nami, z naszą przeszłością. Film się nigdy nie zmienia, ale za każdym razem wydaje się inny, bo my się zmieniamy, dostrzegamy coś innego…



Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images