Sobota z cytatami (odc.19)

maja 03, 2014


Zapraszam wszystkich miłośników kina na  kolejny odcinek, dzisiaj między innymi cytaty z zabawnej Polskiej komedii C.K.Dezerterzy, dramacie Eastwooda Gran Torino oraz jednego z klasyków Kubricka Lśnienie.





Wrogowie publiczni
Umrzeć szybko. Tak jak się żyło. Inaczej to wszystko nie ma sensu.



C.K.Dezerterzy
Nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów które dostatecznie obelżywie określiły by Pana zachowanie.


The Killer
 Zawsze oszczędzam ostatnią kulę. Albo dla siebie albo dla wroga.



Miasteczko Salem
Wróciłem do mojego miasteczka. W mroku miasto należy do ciebie, a ty należysz do niego. Razem śpimy jak umarli. Jak nagrobki leżące na łąkach północy.



Gran Torino
Czasami spotykasz na swojej drodze osobę, której nie należy wkurwiać. To ja.



Opowieść o dwóch siostrach
Wiesz co jest naprawdę straszne?Kiedy chcesz o czymś zapomnieć,zupełnie wymazać to ze swojej pamięci,a to po prostu nie może odejść.I podąża za tobą jak duch.



Przeminęło z wiatrem
Szczerze mówiąc, moja droga, nic mnie to nie obchodzi.



Młot na Czarownice 
Nigdy nie upokarzaj tych, co są niżej od Ciebie, bo nie wiadomo, czy nie spotkasz ich, kiedy będziesz spadał.



Lśnienie
Nie dałaś dokończyć mi zdania. Mówiłem – nie skrzywdzę cię, ja ci tylko rozwalę łeb! Rozwalę ci ten zasrany łeb!



Duża ryba
Byłeś dużą rybą w małym stawie, ale tutaj jest ocean, a ty toniesz.


Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz



>

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images