Sobota z cytatami (odc.21)

maja 17, 2014

Kolejna sobota w naszych kalendarzach, więc czas na kolejny odcinek, dzisiaj między innymi cytaty z filmu "Na nabrzeżach" w któym główną role zagrał wybitny Marlon Brando, adaptacji powieści E. Annie Proulx "Kroniki portowe oraz z kryminału "Imię róży". Zapraszam!




Lotna brygada
Nastały ciężkie czasy, toteż metody przeżycia są bardziej wyrafinowane..



Ed Wood
O marzenia należy walczyć. Co wiecej, warto poświęcić życie, żeby przekazać je innym ludziom.



Kroniki portowe 
To miejsce jest jak żadne inne. Ludzie, którzy tu przychodzą, przychodzą tu przez przypadek. Ci, którzy pozostają, uczą się, że dziwne rzeczy mogą się wydarzyć: omeny i niespokojne dusze, magia.



Imię róży 
Teraz jestem już bardzo stary, ale u progu śmierci wyznać muszę, że ze wszystkich twarzy najczęściej staje mi przed oczami obraz owej dziewczyny, o której przez te wszystkie lata nigdy nie przestałem marzyć. Była jedyną ziemską miłością mego życia, choć nigdy nie poznałem jej imienia.



Imię róży 
Teraz jestem już bardzo stary, ale u progu śmierci wyznać muszę, że ze wszystkich twarzy najczęściej staje mi przed oczami obraz owej dziewczyny, o której przez te wszystkie lata nigdy nie przestałem marzyć. Była jedyną ziemską miłością mego życia, choć nigdy nie poznałem jej imienia.



Motylek 
Dziwne rzeczy dzieją się tam w głowach więźniów. Pozbądź się nadziei...i staraj się jak najmniej onanizować. To bardzo osłabia.



Selena 
Po raz pierwszy w życiu czuję się naprawdę wolna.Jakbym mogła pofrunąć,gdybym tylko chciała.Jakbym już latała.



Poradnik pozytywnego myślenia
 Bywa, że podczas zachodu słońca nie ma żadnych chmur (…) i kiedy spoglądam w niebo, do mojej czaszki wdziera się pomarańczowy ogień, który mnie oślepia. Jest niemal tak samo przyjemny jak widok chmur, ponieważ on także piecze i sprawia, że wszystko wygląda zachwycająco.



Na nabrzeżach 
Nic nie rozumiesz! Mogłem mieć klasę. Mogłem być mistrzem. Mogłem być kimś więcej, niż jestem.



Wojna polsko – ruska
 Brak jakiejkolwiek ekonomi w tym kraju. Całkiem nowe reklamówki są położone, zostawione na ziemi na karnację.


Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz



>

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images