Sobota z cytatami (odc.28)

lipca 05, 2014



Jak w każdą sobotę czas na kolejny odcinek, dzisiaj między innymi cytat z filmu Buscemiego {Gniazdo os ", gangsterskiego serialu "/Rodzina Soprano" oraz adaptacji książki Stephena Kinga "Zielona Mila"




Zielona Mila 
Jestem zmęczony, szefie. Zmęczony wędrówką, samotnie jak jaskółka w deszczu. Zmęczony tym, że nigdy nie miałem przyjaciela, żeby powiedział mi skąd, gdzie i dlaczego idziemy. Głównie zmęczony tym, jacy ludzie są dla siebie. Zmęczony jestem bólem na świecie, który czuję i słyszę… Codziennie… Za dużo tego. To tak, jakbym miał w głowie kawałki szkła. Przez cały cza




Czas Apokalipsy
Kocham zapach napalmu o świcie...




Wall Street
Chodzi o to, panie i panowie, że chciwość - z braku lepszego określenia - jest dobra. Chciwość jest słuszna. Chciwość jest skuteczna...




Chirurdzy
Serce obawia się cierpień [...] Powiedz mu, że strach przed cierpieniem jest straszniejszy niż samo cierpienie.




Gniazdo os
Lepiej być panem w piekle, niż sługą w raju.




Skazani na Shawshank
Ja jestem tutaj, a to jest gdzieś daleko. To się chyba sprowadza do prostego wyboru. Zająć się czymś i żyć, lub zająć się czymś i… umrzeć.




Requiem dla snu
Po cholerę te wszystkie słowa, jeśli nie stoją za nimi uczucia. To tylko słowa. Albo na przykład mogę popatrzeć na obraz i powiedzieć, jesteś piękny. Ale jakie to ma znaczenie dla obrazu? [...] Nawet płótno Botticellego nie oddycha i nie czuje. Jest piękne ale to tylko namalowany obraz. Niezależnie od tego jak piękna jest zewnętrzna powłoka, wnętrze wciąż czuje i wciąż ma potrzeby, których słowa nie są w stanie zaspokoić.




Efekt motyla
Jeśli ktoś to znajdzie, to znaczy, że mój plan nie wypalił i że już nie żyję. Ale jeśli uda mi się wrócić do początku tych wydarzeń, być może zdołam ją ocalić.




Rodzina Soprano
Jestem jak smutny clown, śmieje się na zewnątrz, płacze wewnątrz.




Adwokat Diabła 
Bóg to sadysta. Daje sprzeczne zasady. Patrz, ale nie dotykaj. Dotykaj, ale nie próbuj. PRÓBUJ!, ale nie połykaj.

Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz




>

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images