Sobota z cytatami (odc.29)

lipca 12, 2014



Nadeszła kolejna sobota, więc czas na kolejny odcinek, dzisiaj między innymi cytat z brytyjskiego serialu "Doktor Who" oraz filmu "Moja lewa stopa" w którym główną rolę zagrał wybitny Daniel Day-Lewis. Zapraszam do czytania!!





Piraci z Karaibów: Na krańcu świata
Trzeba się najpierw zgubić, by dotrzeć do tego, czego nie można znaleźć, w przeciwnym razie każdy by wiedział, gdzie tego szukać.



Podziemny krąg
Dopiero gdy stracimy wszystko, stajemy się zdolni do wszystkiego



Dary Anioła: Miasto kości
Sarkazm to ostatnia deska ratunku dla osób upośledzonej wyobraźni.



The Originals
Rodziny nikt sobie nie wybiera, mimo to ta więź może być naszą największą siłą lub najgłębszym żalem



Forrest Gump
Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz co dostaniesz.



Amelia
Życie jest próbą spektaklu, który nigdy się nie odbędzie.



Doktor Who
Możesz spędzić resztę swojego życia ze mną, ale ja nie mogę spędzić reszty mojego życia z tobą. Muszę żyć dalej. Samemu. To przekleństwo Władców Czasu.



Matrix Reaktywacja
Znać swoją drogę - to jedno, a iść nią - to drugie



Mgła
Czy to co widzimy okiem jest prawdą, czy snem głebokim?



Moja lewa stopa
Urodziłem się w szpitalu Rotunda 5 czerwca 1932 roku. Tego dnia urodziło się 22 dzieci, przeżyło 13. Nadal jestem samotny, pomimo że moją historię zna wielu ludzi na całym niemalże świecie. I to właśnie łączy nas wszystkich, tak zdrowych jak i chorych, ale będąc nawet wśród ludzi czuję się czasem obco, tracę wtedy nadzieję, że kiedykolwiek zdołamy się porozumieć. I nie jest to jedynie owo poczucie obcości, którego doświadcza każdy pisarz, każdy twórca bez którego nie mógłby tworzyć. Wokół mnie panuje cisza, a wtedy czarna chmura odgradza mnie od ludzi. Siedzę w wózku, a moja lewa stopa nadaje kolejnym chwilom nowy sens. Jestem spokojny i radosny, spokojny i szczęśliwy.

Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz




>

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images