Sobota z cytatami (odc.31)

lipca 26, 2014


Zapraszam na kolejny odcinek sobotnich cytatów! Dzisiaj między innymi cytat z serialu przygodowego "Zagubieni" filmu "Siła Magnum" w którym zagrał wybitny aktor Clint Eastwood oraz dramatu "Drzewo życia.





Drzewo życia
Twój los jest w twoich rękach - nie wolno mówić nie mogę, mówisz mam kłopoty, mówisz jeszcze nie skończyłem, nie wolno mówić nie mogę.  



Siła Magnum
Strzelanie to nic złego, jeśli trafia się właściwych ludzi.



Gra o tron
Umysły są jak miecze, te stare rdzewieją.



Skazany na bluesa
Przestałem marzyć. A gdy człowiek przestaje marzyć umiera.



Invictus
Jestem władcą mojego losu, jestem kapitanem (sterem) mojej duszy.



Czysta krew
Modlę się do Boga, żebyś nie był ostatnim sukinsynem, którego spotkam przed śmiercią.



Niech będzie teraz
Chwile. Nasze życie składa się z serii chwil. Każda z nich jest podróżą do samego końca. Pozwólmy im odejść. Chwile. Wszystkie zgromadzone w tej jednej.



Rocky Balboa
Nieważne jak mocno bijesz, ale jak dużo jesteś w stanie znieść i nadal iść do przodu. Tak powstaje zwycięzca!



Zagubieni
Raz w życiu zdarza się dziewczyna, z którą nadajesz nazwy gwiazdom.



Chłopaki nie płaczą
W ogóle bracie, jeśli nie masz na utrzymaniu rodziny, nie grozi ci głód, nie jesteś Tutsi, ani Hutu i te sprawy, to wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie - co lubię w życiu robić. A potem zacznij to robić

Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz




>

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images