Sobota z cytatami (odc.65)

marca 21, 2015


Nadeszła kolejna sobota, więc jak zwykle czas na kolejny odcinek.

Dzisiaj, między innymi cytat z słynnego dramatu historycznego, w którym główną rolę zagrał Russell Crowe, adaptacji opowiadania Josepha Conrada "Jądro ciemności" w reżyserii wybitnego reżysera Francisa Forda Coppoli "Czas apokalipsy" oraz dramatu biograficznego nominowanego do Oskarów "Witaj w klubie"


Władca Pierścieni: Powrót Króla
Taki już mamy zwyczaj, że w chwilach wzruszenia uciekamy się do błahych słów i mniej mówimy, niż czujemy. Boimy się powiedzieć za dużo. Dlatego brak nam właściwych słów, gdy nie wypada żartować.



Gladiator
Śmierć uśmiecha się do każdego człowieka. Jedyne, co człowiek może zrobić, to odwzajemnić swój uśmiech.



Witaj w klubie
Najbardziej miodne drzewo przyciąga najwięcej pszczół.



Czas apokalipsy 
Koszmar i paniczny strach są twoimi przyjaciółmi. W przeciwnym razie stają się wrogami, których należy się bać. Prawdziwymi wrogami.



Jobs
Tylko ci, którzy są dość szaleni, by wierzyć, że coś zmienią, mogą zmienić świat.



Chłopiec w pasiastej piżamie 
Miarą dzieciństwa są dźwięki, zapachy i widoki, dopóki nie nadejdzie mroczna epoka rozsądku.



Indiana Jones i ostatnia krucjata
Przypomniały mi się słowa Karola Wielkiego: „Niech moją armią będą drzewa, skały i ptaki na niebie.



Między piekłem a niebem 
Dla ludzi niemożliwe jest to, czego nie widzieli.



Hannibal 
Clarice, czy pragniesz zranić tych, którzy zmusili cię do tego? Masz prawo tego pragnąć. To całkowicie au naturel... chcieć posmakować wroga. To wspaniałe uczucie.
 '


Biały oleander 
Pytają mnie, czemu zaczęłam od końca i cofnęłam się do początku. To proste. Nie umiałam zrozumieć początku, póki nie ujrzałam końca. Brakowało zbyt wiele kawałków układanki. Zbyt wiele przede mną ukryła.



Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images