Sobota z cytatami (odc.34)

sierpnia 16, 2014


W dzisiejszym odcinku między innymi cytat z biograficznego dramatu w którym zagrał wybitny aktor Robert De Niro "Wciekły Byk", filmu Japońskiego reżysera Akiro Kurosawy "Siedmiu samurajów" oraz z słynnego serialu o zjawiskach paranormalnych "Z Archiwum X".





Wściekły Byk
Nazywają mnie zwierzęciem. Nie jestem zwierzęciem. Czemu mnie tak traktują? Nie jestem zły. Nie jestem…



American Hustle
Jesteś dla mnie niczym, dopóki nie jesteś wszystkim.



Siedmiu samurajów
Pod najlepszym jeźdźcem, najgorszy koń będzie gnał jak wiatr.



Z Archiwum X
Życie to nie dar, ale pożyczka, którą trze­ba zwrócić w od­po­wied­nim czasie.



Sin City
Piekło zaczyna się wtedy, gdy budzisz się co rano i nie wiesz, po co żyjesz.



Kill Bill 2
Nie mogłabym cię polubić. Prawda jest taka, że tobą gardzę. Co nie znaczy, że nie mam do ciebie szacunku!



Donnie Darko
Wydaje mi się, że niektórzy ludzie rodzą się z tragedią w krwi.



Star Trek
Śmiało dążyć tam, gdzie nie dotarł jeszcze żaden człowiek.



Ojciec chrzestny II
Jeśli cokolwiek w życiu jest pewne, i jeżeli historia nas czegoś uczy, to tego, że każdego można zabić.



Wielki Szu
Szczęście? Hm, szczęście trzeba umieć sobie zorganizować!


Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz




>

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images