Sobota z cytatami (odc.72)

maja 09, 2015


Zapraszam na kolejny odcinek sobotniego cyklu.

Dzisiaj, między innymi cytat z dramatu gangsterskiego 'Prawo Broxu", w którym główną rolę zagrał Robert De Niro, serialu komediowego "Californication" oraz filmu sensacyjnego "Włoska robota".


Włoska robota
Ufaj człowiekowi, a nie diabłu, który w nim tkwi.


Prawo Bronxu
Nauczyłem się też najważniejszego: Zmarnowany talent to smutna rzecz. Swymi wyborami sam kształtujesz swoje życie.


Frida
Stopy nic po was, skoro mam skrzydła.


Miłość i inne używki
Marzenia nie zawsze się spełniają, a życie zaskakuje.


Californication
Słońce śpiewa, ptaki świecą, woda jest mokra, a życie piękne.


Marley i ja
Bez wątpienia starość jest dziwką. I to taką bez odrobiny godności.


Trzynaste piętro
Déja vu jest na ogół znakiem miłości… od pierwszego wejrzenia.


Blask
Czasem trzeba całego życica by stać się sobą.


Prawdziwa historia
Jeżeli nie dążysz do spełnienia swoich marzeń, to równie dobrze mógłbyś być warzywem.


Drużyna A
Daj mi czas, w minutę zdziałam wiele, w godzinę mnóstwo, w pół godziny cuda.

Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images