Sobota z cytatami (odc.69)

kwietnia 18, 2015


Nadeszła sobota więc jak zwykle zapraszam na kolejny odcinek cytatów.
Dzisiaj między innym cytat z słynnego serialu politycznego "House of Cards", w którym główną rolę odgrywa Kevin Spacey, dramatu wojennego "Furia" oraz thrilleru lat dziewięćdziesiątych "Szczęki " wyreżyserowanego przez Stevena Spielberga.


 Furia
Miałem u stóp cały świat. A ponieważ byłem sobą, wszystko spieprzyłem.


12 małp
Szaleństwo to władza większości.


Pulp Fiction
A teraz pójdę do domu i tam dostanę zawału.


House of Cards
Kocham tę kobietę. Kocham ją bardziej niż rekiny kochają krew.


Siedem dusz
Bóg stworzył świat w 7 sekund. A ja zniszczyłem swój świat w 7 sekund.


Fanny i Aleksander
Wszystko może się wydarzyć. Wszystko jest możliwe i prawdopodobne. Czas i miejsce nie istnieją. Na cienkiej kanwie rzeczywistości fantazja snuje i tka nowe wzory.


Detektyw
Człowiek pozbawiony poczucia winy nigdy nie traci humoru.


Szczęki
Słowa mają wielką moc. Krzykniesz barakuda, a ludzie zapytają co to? Krzykniesz rekin – a dopiero zrobi się wrzawa.


Teoria chaosu
Wróć na Ziemię. Jeśli twój umysł ma kłopoty, pomoże ci twoje serce. Wracając do początku, będziemy w stanie wyraźnie zobaczyć ścieżkę.


Jak poznałem waszą matkę 
Pije się po to, by robić rzeczy, których nie zrobiłoby się na trzeźwo.

Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Cytat z "Jak poznałam waszą matkę" jest jak najbardziej trafny.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images