Sobota z cytatami (odc.80)

lipca 04, 2015


Zapraszam na kolejny już osiemdziesiąty odcinek cytatów filmowych i serialowych.

Dzisiaj między innymi cytat z włoskiego dramatu wojennego „Życie jest piękne”, słynnego serialu „Breaking Bad”, w którym główną role zagrał Bryan Cranston oraz westernu „Młode strzelby”.

Wszystko o Ewie
Wszyscy jesteśmy nienormalni. My ludzie teatru, jesteśmy innym gatunkiem rasy ludzkiej. Oryginalnie zagubione osobowości.


Mefisto
Wiesz, co znaczy być aktorem? To znaczy nosić maskę wśród ludzi.


Kości
Nie ma nic pewnego poza śmiercią w tej niepojętej zagadce, jaką jest życie.


Młode strzelby
Nigdy nie ukradłem konia komuś, kogo nie lubiłem. Czy go lubiłem? Kochałem drania!


Zbrodnie i wykroczenia
Ja nie mógłbym żyć, jeśli nie czułbym całym sercem, moralnej struktury z rzeczywistym znaczeniem i przebaczenia, i pewnego rodzaju wyższej mocy. Inaczej nie ma podstaw by wiedzieć, jak żyć.


Breaking Bad
Całe swoje życie spędziłem w strachu. Bałem się rzeczy, które mogły się stać, może się staną, może się nie staną. Spędziłem tak całe 50 lat. Budząc się o 3 nad ranem. Ale wiecie co? Od czasu moje diagnozy sypiam doskonale. Zrozumiałem, że strach jest z tego wszystkiego najgorszy. To on jest prawdziwym wrogiem. Więc rusz dupę, wyjdź naprzeciw prawdziwemu światu, i zajeb go w ryj tak mocno, jak tylko potrafisz.


Życie jest piękne
Nic nie jest ważniejsze od tego, co nieważne.


Mała miss
Prawdziwym przegranym jest ten, który tak bardzo boi się porażki, że nawet nie próbuje.


The Knick
Gdy poczujemy wybuch wojny w naszych uszach, imitujmy wtedy poczynania tygrysa.


Człowiek śmiechu
Niebezpiecznie jest żyć dla kogoś. Szczęśliwi są ci, co sami sobie wystarczają.

Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images