Sobota z cytatami (odc.84)

sierpnia 01, 2015


Zapraszam do kolejnego zestawienia sobotnich cytatów.

Dzisiaj między innymi cytat z horroru „Książę Dracula”, w którym główną rolę zagrał Bela Lugosi, słynnego serialu lat dziewięćdziesiątych w reżyserii Davida Lyncha „Miasteczko Twin Peaks” oraz melodramatu „Wiek Adaline”.


Dracula
Posłuchaj ich. Dzieci nocy. Cóż za piękna muzyka.


Czarnoksiężnik z Oz
Toto. Mam wrażenie, że nie jesteśmy już w Kansas. Jesteśmy chyba ponad tęczą! Teraz wiem, że nie jesteśmy w Kansas.


Do widzenia, do jutra
Wierz mi, to nieistnienie jest najpiękniejszą rzeczą, jaką mogę ci ofiarować.


Niekończąca się opowieść
Podróż ze szczęśliwym smokiem, to jedyny sposób na poszukiwania. (…) Nigdy się nie poddawaj, a szczęście cię znajdzie.


Miasteczko Twin Peaks
Harry, zdradzę ci pewna tajemnice, każdego dnia dawaj sobie prezent. Nie planuj go, nie czekaj, niech on sam przyjdzie. Może to być drzemka w fotelu, jakaś nowa rzecz lub filiżanka kawy.


Wywiad z wampirem
Świat był dla mnie grobem, cmentarzyskiem strzaskanych posągów, z których każdy miał jej twarz.


Lolita
Była światłem mego życia. Płomieniem mych lędźwi. Moim grzechem.. Moją duszą.. Lolita.


Prosta historia
dy moje dzieci były małe, mieliśmy pewną zabawę. Dawałem każdemu patyk. Jeden dla każdego. I mówiłem: „Złamcie je”. Oni to robili, to było łatwe. Wtedy, mówiłem: „Złączcie patyki razem i spróbujcie złamać. Nie potrafili”. Wtedy, mówiłem: „To jest właśnie rodzina”.


Świat
Część bycia mężczyzną to akceptowanie własnych ograniczeń bez względu na to, jakie to bolesne.


Wiek Adaline
Powiedz mi coś, czego się złapię i nigdy nie puszczę.
Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz

You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images