Sobota z cytatami (odc.85)

sierpnia 08, 2015


W dzisiejszym odcinku między innymi cytat z ekranizacji powieści Jane Austen „Duma i uprzedzenie” oraz serialu „The Knick”, w którym głównego bohatera gra Clive Owen.


Rejs
Proszę pana ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.


Gwiezdne wojny: część IV - Nowa nadzieja
Kto jest głupszy, głupiec, czy ten, kto za nim idzie?


Trzy kolory: Czerwony
Czuję, że dookoła mnie dzieje się coś ważnego.


Nic śmiesznego
Znowu drugi. Całe życie ciągle drugi. Nawet jak gdzieś pierwszy byłem, czułem się jak drugi, kurwa. W życiu wiecznym także drugi?

Dr House
Wszystko się zmienia, to nie znaczy, że na lepsze. Trzeba sprawić, by było lepiej. Nie można tylko gadać i mieć nadzieje, że samo się poprawi.


Mila księżycowego światła
Prawda jest trudna, bywa szara i nieładna, ale przyciąga dobrych ludzi.


Powrót do Garden State
Czasem płaczę i śmieje się jednocześnie. Wtedy dociera do mnie, jak głupio jest traktować cokolwiek poważnie.


Duma i uprzedzenie
To byłoby już największe nieszczęście. Żeby ktoś, kogo się postanowiło nienawidzić okazał się nagle miły. Nie życz mi czegoś podobnego.


Ratując pana Banksa 
Rozczarowanie jest dla duszy tym, czym burza dla powietrza.


The Knick
Diabeł tkwi w każdym z nas.

Poprzednie Odcinki:
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz
Zobacz

You Might Also Like

2 komentarze

Flickr Images